Helaas kunnen we in deze tijd niet geheel uitlsuiten dat er mensen zullen zijn die misbruik maken van deze website om mensen geld afhandig te maken. Daarom hebben we een aantal tips voor je opgesteld waarmee je je veiligheid online en op deze website kunt vergroten.
- Geef nooit je bankgegevens of NAW aan iemand buiten de website.
- Hou je gesprek binnen het systeem van Yes I Did en ga niet e-mailen buiten het systeem om. Phishing mails proberen je altijd eerst buiten dit platform te krijgen zodat ze niet worden gespot door ons.
- Ga bij voorkeur een trouwjurk bij iemand thuis aanpassen. Het gaat toch om grote bedragen en daarom is het beter om er zeker van te zijn dat de jurk past en dan weet je ook dat je krijgt waar je voor betaald.
- Pas je wachtwoord af en toe aan en deel deze met niemand
- Vertrouw je instinct!
- Maak altijd melding bij ons van verdachte activiteiten of als je iets niet helemaal vertrouwt. Wij kunnen je advies geven.
- Klik niet zomaar op links in mailtjes die je krijgt toegestuurd.
Wanneer klanten hun goederen niet ontvangen of claimen dat de transactie niet is geautoriseerd, zorgt Paypal voor bescherming via de Verkopersbescherming. De Verkopersbescherming is uitgebreid, en deze is nu van toepassing op zowel fysieke objecten als op tickets, diensten en reizen. Er zijn geen extra kosten verbonden aan deze service. De Verkopersbescherming geldt voor alle in aanmerking komende PayPal-transacties.
Object niet ontvangen of verkeerd omschreven
Een koper betaalt voor een object, beweert dat dit nooit is ontvangen is of niet voldoet aan de omschrijving en vraagt vervolgens om terugbetaling van het fysieke object of de dienst. Als de transactie hiervoor in aanmerking komt, kun je met onze Verkopersbescherming het volledige bedrag van de betaling terugkrijgen.
Je aankoop bij Yes I Did altijd beschermt
Een aankoop die je doet via Paypal is beschermt via PayPal. Als er een probleem is met je jurk heb je 180 dagen om bij Paypal een klacht in te dienen. Jurken die worden opgehaald zijn niet beschermd via Paypal!
Wat komt voor Verkopersbescherming in aanmerking? Fysieke goederen (speelgoed, kleding, elektronica, auto-onderdelen etc.) NIEUW Diensten (trainingen, webdesign etc.) NIEUW Tickets (concerten, voorstellingen, sportevenementen etc.) NIEUW Reizen (reserveringen voor reizen, boekingen voor vluchten of hotels etc.)
Wat komt niet voor Verkopersbescherming in aanmerking? Objecten die je persoonlijk aflevert of die persoonlijk worden opgehaald Digitale goederen (muziek, downloads van computergames en licenties voor digitale content) Claims of terugboekingen die worden gedaan omdat objecten sterk afwijken van de omschrijving Betalingen die niet via PayPal zijn gedaan
1. Als een koper een claim indient, of in geval van een terugboeking, kan PayPal het bedrag tijdelijk vasthouden.
2.Ze vragen je binnen een bepaalde periode (meestal 7 - 10 dagen) informatie te verstrekken, inclusief een bewijs van verzending of bewijs van levering.
3. Zodra we hebben vastgesteld dat de transactie in aanmerking komt, kun je weer over het geld beschikken.
Meer informatie over onze Verkopersbescherming en de voorwaarden lees je hier